Pro vyzvednutí u budete potřebovat kód pro vyzvednutí, který najdete v e-mailu, smsce nebo mobilní aplikaci, a jméno příjemce.
Platba dobírky
- Platba platební kartou
Můžete využít platbu předem online kartou. Vyhledejte si váš balík ve Sledování balíku a pokud je už připravený k vyzvednutí, klikněte na tlačítko „Zaplatit kartou online“. To lze i přes aplikaci či odkaz v emailu.
- Platba v hotovosti
Odeslání zásilky
Se štítkem: Odeslání zásilky s nalepeným štítkem, který si sami vytisknete.
Bez štítku: Odeslání pomocí podacího kódu. Štítek vytiskneme u nás.
Velikost až do 50 x 50 x 50 cm
Váha až do 15 kg
Kontakt na Balíkovnu
Časté dotazy
Můžu si prodloužit dobu na vyzvednutí balíku?
U Balíkovny tato možnost bohužel nejde a je třeba abyste si balík vyzvedli co nejrychleji do 7 kalendářních dní.
Pokud nestíháte, můžete předat kód pro vyzvednutí někomu, kdo balík převezme za vás.
Co když je balík připravený na jiném výdejním místě?
Někdy se může stát, že vámi vybraná Balíkovna nemůže balík převzít. Například proto, že už je plná nebo má dovolenou. V takovém případě bude uložen na místě, které kapacitu má. Informace o náhradním výdejním místě vám dá Balíkovna vědět v smsce nebo e-mailu. Najdete je také ve Sledování balíku nebo v mobilní aplikaci.
Může balík vyzvednout i někdo jiný?
Určitě ano. Stačí mu předat kód pro vyzvednutí spolu se jménem adresáta nebo číslem balíku. Kód najdete v e-mailu, smsce nebo v mobilní aplikaci.